úterý 6. prosince 2011

Student Sim

Student Torturous Sim

Jedná se o flashovou hru kde se rádoby vžijete do role studenta, kde jeho jediným zájmem je popularita, balení holek a samozřejmě poté studium samotné.

Hraní této hry je jednoduché je to pouze prosté klikání nic víc nic míň, na začátku celého tohoto kolotoče si vytvoříte postavu, a sice zadáte patřičné hodnoty, které si myslíte, že se vám budou hodit jako například charisma, vzhled a samozřejmě výši vaší inteligence. Dále si zvolíte, jaký obor chcete studovat na výběr je z mnoha od Humanitních věd až po Informační technologie. Následně si vyberete vašeho nejlepšího kamaráda, zprvu by se mohlo zdát, že je to důležité rozhodnutí, kterého z nich si vyberete, jestli Ozzyho, který holduje v alkoholu nebo někoho z druhé strany barikády jako například Dave, který je chytrý a prý vám bude i půjčovat jeho poznámky. No koneckonců já jsem si vybral kamaráda se jménem Deano, který za sebou má jistou občas trpí výtržnictvím ale má dobré kontakty na práci. Později zjistíte, že to v podstatě na to nemá naprostý vliv a je úplně jedno koho si vezmete, nebo já jsem nezpozoroval nějakou výhodu plynoucí z toho či toho.

Mechanismus této hry je nastaven tak, že je to takový určitý kolotoč, který se děje pořád dokola. Který začíná tím, že si vyberete, jak hodně pilní budete, případně jestli se nebudete učit vůbec. Učení vám dodá hodnoty vědomostí, ale zase ubere na popularitě nebo spíše na tom jak hodně cool jste, protože se vám smějí kamarádi, když se učíte. Poté jídlo, které je o naprosté náhodě jestli ho váš student vyzvrací či pochutná nevím jaká je četnost tohoto výběru, nicméně pokud pouze jedna tak jsem měl poměrně štěstí respektive smůlu, protože jsem pořád musel uklízet pokoj. Dále si vyberete jednu činnost, kterou budete dělat jeden týden. Ještě jednou zdůrazním jednu. Opravdu nepochopitelné, že se buď jednou za týden oholíte, nebo necháte ostříhat, tento koncept nepovažuji za velice šťastný, nicméně si na něj po chvilce zvyknete. Občas vám hra nabídne práci, kterou je dobré přijmout, pokud chcete mít za co kupovat jídlo pivo a podobně, nebo pokud holdujete v sázení, můžete vsázet na fotbal. Ovšem na konec vás čeká třešnička na dortu v podobě rande, anebo taky ne. Nevím, jestli by ta stejná holka s vámi chodila na rande pořád dokola, když každé končí jejím úprkem. Ano nepodařilo se mi sbalit ani jednu holku, mechanismus je nastaven tak, že pomocí správné kombinace tlačítek by, jste ji měli dostat, neměl jsem to štěstí později už ani trpělivost cokoliv dalšího zkoušet. Moje postava byla téměř celou hru v depresi, protože mi hapiness klesalo na nulu téměř pořád. Nezpozoroval jsem nějaký výraznější dopad v dalších krocích. Samozřejmě o nereálnosti této hry by se dala napsat kniha, takže jsem tomu nepřikládal význam.

Tato trpí neuvěřitelným stereotypem asi tak po patnácti minutách hraní kdy prostě už nevíte co. Vzorec, který se opakuje, až do konce kdy navíc ani neuděláte zkoušky, které jsou jistým rozptýlením od té rutiny, ale nejvíc jsem dosáhl asi 33 procent. Koncem bych chtěl dodat, že je to hra hloupá, nereálná a omezená v možnostech kdy vás hra drží ve svém kruhu a nic jiného není dovoleno.

Studio: Mousebreaker

Žádné komentáře:

Okomentovat